Parcerias estratégicas: Parcerias estratégicas nos domínios da educação e formação

Erasmus+ KA2
Culture History

Istituo Comprensivo San Giovanni Bosco – F. de Carolis, San Marco in Lamis, Italy

35 primary school, Patras, Greece

Szkola Podstawowa, Garwolin, Poland (coordinator school)

Agrupamento de Escolas Elias Garcia,Sobreda, Portugal

Project summary – Here you can find some information about the Let´s share culture and history, using modern techniques and methods of learning and teaching.

Presentations

– Lesson scenarios

– Guide with ideas about modern methods and techniques of learning and teaching

• Browse this guide which includes ideas, techniques and methods connected with learning and teaching that teachers shared during the project.

– eTwinning project

Meetings

Parcerias

As parcerias funcionam como uma estratégia educativa com vista à otimização do papel da escola no desenvolvimento dos seus alunos, docentes e não docentes.
logo-1
logo-2
logo-3
logo-4
logo-6
logo-7
logo-5

Selos Atríbuídos

É com enorme honra e orgulho que divulgamos a atribuição de vários selos que permitem reconhecer o mérito do nosso Agrupamento, fruto do nosso empenho e dedicação.
selo-1
selo-2